Veelgestelde vragen (FAQ)

Mocht je vragen, suggesties, opmerkingen of een klacht hebben, gebruik het contact formulier, zodat wij je zo spoedig mogelijk kunnen helpen.

1 Ik wil graag een spel kopen, maar ik kan het niet vinden op Dicehub.nl

Het is goed mogelijk dat we het spel nog niet hebben toegevoegd aan ons assortiment. Laat het ons weten via info@dicehub.nl welk spel jij zoekt en wij van Dicehub zullen ons best doen om uit te zoeken of we jouw gezochte spel kunnen voeren op onze webshop. Je krijgt van ons spoedig een antwoord en een geschatte levertijd. Vermeld altijd de volledige naam en eventueel de fabrikant van het spel dat je zoekt, zodat wij voor je aan de slag kunnen. Het uitzoekwerk is een stukje service van Dicehub aan jou als (potentiële) klant en het is geheel gratis.

2 Kan ik een spel bestellen dat momenteel niet voorradig is?

Dicehub biedt je de mogelijkheid om een product te reserveren als het op het moment van aankoop niet beschikbaar is. We zullen de voorradige items reserveren voor je en je bestelling on hold zetten totdat de niet voorradige bestelling door onze leverancier geleverd wordt. Zodra het laatste item bij ons binnen komt, zullen wij je complete bestelling opsturen. Soms komt het voor dat een product ‘out of print’ of ‘waiting for reprint’ is. Dit betekent dat het lang kan duren voordat de fabrikant van het spel een reprint doet. Waardoor je lang moet wachten op de rest van je bestelling. We zullen altijd terugkoppelen wanneer een product dat je besteld hebt ‘out of print’ is. Je mag altijd erop wachten als het geen haast heeft. Mocht je de rest van je bestelling die al voor je klaar staat eerder willen ontvangen, laat het ons weten en we zullen deze direct opsturen tegen betaling van onze standaard verzendkosten.

3 Ik heb een andere vraag dan wat hier in de FAQ staat.

Voor alle overige vragen kan je altijd bij ons terecht via info@dicehub.nl. Wij doen ons uiterste best om je tijdig en persoonlijk te beantwoorden.